fbpx

SalesByte Fieldsign

Öka er hit-rate från
Face2Face till avslut.

Hjälp er kund till köp, under eller efter ett fältsälj. Med ett klick får kunden en unik köpsida där ni kan presentera produkter och abonnemang som PDF-avtal eller mer köpvänliga produkter. Tidstyrda rabatter, autonom uppföljning, AI-bot, BankID eller betallösning är inkluderat.

Enklare för kunden. Effektivare för er.

Gör som våra kunder och satsa även ni på personliga kundrelationer i kombination med effektiva AI-processer.

Autogiro, e-sign eller checkout

En konvertering i SalesByte Mobilesign är precis vad ni behöver att det skall vara. Välj mellan autogiromedgivande, E-signatur med BankID, betallösning mm.

Kopplat till ERP

Använd systemet fristående eller koppla ihop det med ert ERP/CRM för att skapa administrativa besparingar.

Automation som fungerar

Inte nog med att 98% av kunderna tar del av sitt digitala erbjudande. De gör det i snitt fem gånger innan köp. 

Erbjudande på 3. 2. 1…

Att skapa ett erbjudande är enkelt. Gör det manuellt på 30 sekunder eller låt vårt API jobba med er Ipad.

Retargeting data

Skapa ringlistor till er dialer baserat på vad icke-konverterade kunder har gjort. Aldrig har uppföljning kunnat vara så pricksäker som nu.

AI bot

Hjälper er kund att få svar på de enklare frågorna kring er och de varukorgar och produkter som är relevanta.

Vad betyder CXM?

Då går vi back to basic. CXM står för Customer Experience Management, vilket betyder hantering av kundupplevelsen. Det handlar om att övervaka, analysera och förbättra kundens interaktioner med ett företag över hela kundresan – från första kontakten till efterköp. Med andra ord skiljer det sig rejält mot ett CRM. Dock finns det grundläggande CRM funktioner även i ett CXM, vilket är bra om ni är ett mindre företag. Har ni redan ett CRM? No worries, då delar systemen data.

Rulla till toppen

E-handel | Få en demo

Fyll i dina uppgifter så får du en demo via SMS.