fbpx

SalesByte Storefront

Effektiv abandon cart för fysiska butiker.

Släpp inte en potentiell kund bara för att hon behöver fundera på sitt potentiella köp. Skicka med varorna digitalt. Automatisk uppföljning, rabatthantering, offerter med e-signering eller varukorgar med er befintliga checkout. 

Enklare för kunden. Effektivare för er.

Gör som våra kunder och satsa även ni på personliga kundrelationer i kombination med effektiva AI-processer.

Product manager

Ta sömlöst in alla era produkter från befintligt sortiment, eller skapa egna i SalesByte.

Kopplat till ERP

Använd systemet fristående eller koppla ihop det med ert ERP/CRM för att skapa administrativa besparingar.

Automation som fungerar

Inte nog med att 98% av kunderna tar del av sitt digitala erbjudande. De gör det i snitt fem gånger innan köp. 

Erbjudande på 3. 2. 1…

Att skapa en varukorg tar 30 sekunder och därefter är hela flödet automatiserat.

Självregistrering

Lägg in kunden via kassasystemet, eller låt henne registrera sig enkelt via QR-kod direkt i butik.

AI bot

Hjälper er kund att få svar på de enklare frågorna kring er och de varukorgar och produkter som är relevanta.

Vad betyder CXM?

Då går vi back to basic. CXM står för Customer Experience Management, vilket betyder hantering av kundupplevelsen. Det handlar om att övervaka, analysera och förbättra kundens interaktioner med ett företag över hela kundresan – från första kontakten till efterköp. Med andra ord skiljer det sig rejält mot ett CRM. Dock finns det grundläggande CRM funktioner även i ett CXM, vilket är bra om ni är ett mindre företag. Har ni redan ett CRM? No worries, då delar systemen data.

Knyt till befintliga dialoger...

Har ni kundkontakt genom distanskanaler som telefon, chatt och e-post. Eller ni kanske oftast träffar er kund fysiskt i en butik, via hembesök eller på mässor? SalesByte är byggt för att ge er kund bästa upplevelsen oavsett. Ni väljer helt enkelt moduler utefter ert behov. Detsamma gäller om ni helst offererar kund med PDF-offerter eller med smidiga och dynamiska varukorgar.

...och offerera med PDF-mappar eller varukorgar.

Välj om ni vill offferera kund med PDF-mappar eller med smidiga och dynamiska varukorgar. Varukorgarna kan innehålla en eller flera artiklar. Välj vilka som skall ha eventuell tidstyrd rabatt, eller som skall vara tillval. Oavsett offereringssätt kan ni välja att få köpet signerat med BankID eller koppla på en befintlig betallösning så som Svea, Klarna mfl.

Rulla till toppen

E-handel | Få en demo

Fyll i dina uppgifter så får du en demo via SMS.